Освітньо-професійна програма "Економіка соціального забезпечення" (магістр)
Освітня програма «Економіка соціального забезпечення» зі спеціальності
232 «Соціальне забезпечення»
другого (магістерського) рівня вищої освіти
Освітня програма «Економіка соціального забезпечення»
Спеціальність 232 «Соціальне забезпечення»
Рівень вищої освіти другий (магістерський)
Кваліфікація, що присвоюється
Магістр з соціального забезпечення
Освітній рівень
Другий магістерський
Передумови
Наявність диплому ОС «Бакалавр», ОКР «Спеціаліст», ОС «Магістр»
Спеціальні вимоги до зарахування
Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу
Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)
Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.
Профіль програми
Магістерська програма «Економіка соціального забезпечення» розроблена відповідно до місії та стратегії університету, спрямована на підготовку фахівців
з економіки соціального забезпечення шляхом здобуття знань, умінь та навичок, які належать до сфери соціального забезпечення із застосуванням положень і методів гуманітарних та економічних наук, менеджменту, права, теорії та механізмів соціальної політики за умов невизначеності і необхідності врахування всього комплексу професійних та етичних вимог, уміння вирішувати проблеми та приймати інноваційні рішення, мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей в системі заходів з соціального захисту та соціального забезпечення учасників бойових дій.
Загальний обсяг навчальної програми – 90 кредитів ЄКТС, в т.ч.: дисципліни загальної підготовки – 66 кредити, дисципліни вільного вибору студентів – 24 кредитів.
Орієнтація освітньо-професійної програми
Освітньо-професійна програма магістра передбачає наступні професійні акценти:
- · організаційно-економічні аспекти соціального забезпечення;
- · технології, програми і проекти соціального захисту та соціального забезпечення;
- · механізми реалізації державної політики соціального захисту та соціального забезпечення;
- · соціальний захист та соціальне забезпечення учасників бойових дій, оцінка потреб громад в соціальних послугах;
- · питання соціальної згуртованості та участі учасників бойових дій у демократичних процесах місцевого самоврядування.
Основний фокус освітньо-професійної програми та спеціалізації
Спеціальна освіта та професійна підготовка в сфері соціального забезпечення на державному та місцевому рівні, економіки і організації діяльності суб’єктів соціального підприємництва, організації та технології соціального захисту та соціального забезпечення, надання соціальних послуг в громадах; специфіка соціального захисту та соціального забезпечення учасників бойових дій на основі урахування їх потреб.
Ключові результати навчання
1. Загальні компетентності:
ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 2. Здатність розробляти і управляти проектами.
ЗК 3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
ЗК 4. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК 5. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
ЗК 6. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
ЗК 7. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК 8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
ЗК 9.Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
ЗК 10. Здатність працювати в команді.
2. Спеціальні (фахові) компетентності
СК 1. Здатність до використання сучасних теорій, методологій і методів соціальних та інших наук стосовно до завдань фундаментальних і прикладних досліджень у галузі соціального забезпечення.
СК 2. Здатність планувати та здійснювати соціальні дослідження з метою виявлення й аналізу соціально значимих проблем і факторів досягнення соціального благополуччя різних груп населення.
СК 3. Здатність до впровадження методів і технологій інноваційного практикування та управління в системі соціального забезпечення.
СК 4. Здатність до критичного оцінювання соціальних наслідків політики у сфері прав людини та сталого розвитку суспільства.
СК 5. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.
СК 6. Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
СК 7. Здатність розробляти і впроваджувати програми соціального захисту населення.
СК 8. Здатність оптимізувати процеси прийняття управлінських рішень у вирішенні питань соціально-економічної допомоги мало захищених категорій населення.
СК 9. Здатність до оцінки процесу і результату професійної діяльності та якості соціальних послуг.
СК 10. Здатність виявляти професійну ідентичність та діяти згідно з цінностями працівника соціальної сфери.
СК 11. Вміння інформувати населення щодо форм, методів та засобів надання соціальної допомоги, пенсійного забезпечення та страхування.
СК 12. Здатність до формування позитивного іміджу професії, її статусу в суспільстві.
СК 13. Здатність до розроблення, апробації та втілення соціальних проектів і технологій.
СК 14. Здатність до розуміння передумов, принципів та механізмів забезпечення прав і свобод учасників бойових дій в Україні.
СК 15. Вміння визначати проблеми, тенденції розвитку, сучасний стан системи заходів з соціального захисту та соціального забезпечення учасників бойових дій, оцінки потреб громад у соціальних послугах на основі міжнародних та національних принципів і норм.
3. Програмні результати навчання
ПРН 1. Використовувати сучасні теорії, методологію і методи соціальних та інших наук стосовно до завдань фундаментальних та прикладних досліджень у сфері соціального захисту.
ПРН 2. Критично оцінювати результати наукових досліджень і різні джерела знань щодо соціального забезпечення, формулювати висновки та рекомендації щодо його впровадження.
ПРН 3. Володіння методами комунікації у застосуванні різних форм взаємодії та спільної діяльності.
ПРН 4. Застосовувати іноземні джерела при виконанні завдань науково-дослідної та прикладної діяльності, висловлюватися іноземною мовою, як усно, так і письмово.
ПРН 5. Проектувати теоретичну модель роботи з об’єктами соціального забезпечення в рамках соціальних служб, організацій, установ.
ПРН 6. Самостійно й автономно знаходити інформацію необхідну для розвитку
професійних навичок та якостей.
ПРН 7. Застосовувати загальне та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних задач та здійснення наукового дослідження.
ПРН 8. Автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях.
ПРН 9. Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів,
здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної допомоги.
ПРН 10. Пояснювати та надавати обґрунтовані відповіді населенню щодо форм, методів та засобів надання соціальної допомоги, пенсійного забезпечення та страхування.
ПРН 11. Планувати і проводити наукові дослідження в системі соціального захисту населення та висвітлювати їх результати.
ПРН 12. Виявляти потреби різних верств населення та розробляти відповідні програми соціального захисту щодо їх вирішення.
ПРН 13. Аналізувати ефективність реалізації соціально-економічної підтримки населення та здійснювати відповідну корекцію в межах напряму діяльності.
ПРН 14. Демонструвати ініціативу, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї для розв’язання завдань професійної діяльності.
ПРН 15. Визначати можливості конституційного та правового регулювання суспільних відносин, забезпечувати оптимальні моделі соціально-правового супроводу орієнтованих на загальнолюдські цінності.
ПРН 16. Розробляти програми навчання та обміну досвідом в системі соціального захисту населення.
ПРН 17. Демонструвати позитивне ставлення до власної професії та відповідати своєю поведінкою етичним принципам і стандартам соціальної роботи.
ПРН 18. Розробляти та апробувати соціальні проекти і технології.
ПРН 19. Демонструвати здатність розуміння передумов, принципів та механізмів забезпечення прав і свобод учасників бойових дій в Україні.
ПРН 20. Визначати проблеми, тенденції розвитку, сучасний стан системи заходів з соціального захисту та соціального забезпечення учасників бойових дій, оцінки потреб громад у соціальних послугах на основі міжнародних та національних принципів і норм.
Професійні профілі випускників
Працевлаштування у органах державної влади та місцевого самоврядування, підприємствах та установах різних форм власності. Відповідно до Національного класифікатора України (Класифікатор професій ДК 003:2010) випускники придатні до працевлаштування за професіями:
2412 Професіонали в галузі праці та зайнятості
2446 Професіонали в галузі соціального захисту населення
2447 Професіонали у сфері управління проектами та програмами
1232 Керівники підрозділів кадрів і соціально-трудових відносин
Доступ до подальшого навчання
Отримання освіти на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти.
Положення про екзамени, оцінювання та оцінки
Положення про порядок проведення моніторингу і контролю якості освіти в Уманському НУС.
Положення про забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти в Уманському НУС.
Положення про порядок створення та організацію роботи екзаменаційної комісії в Уманському НУС.
Вимоги до випуску
Завершена навчальна програма обсягом 90 кредитів, успішно захищена кваліфікаційна робота.
Форма навчання
Денна, заочна, дистанційна
Завідувач кафедри
Доктор економічних наук, професор Соколюк Сергій Юрійович