Меню

Освітня програма «Маркетинг» (молодший бакалавр)

Спеціальність  075 «Маркетинг»

 

Кваліфікація, що присвоюється

Молодший бакалавр маркетингу

 

Рівень кваліфікації 

Початковий рівень (короткий цикл)

 

Спеціальні вимоги до зарахування

Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу. 

 

Профіль програми

Підготовка здобувачів вищої освіти, які володітимуть сучасним економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для успішного виконання професійних обов’язків у сфері маркетингу та подальшого навчання за обраною спеціальністю.

Програма передбачає підготовку фахівців з маркетингу, які володіють теоретичними знаннями щодо сучасних методів трейд-маркетингової діяльності суб’єктів господарювання, в тому числі з урахуванням особливостей їх в аграрній сфері, та практичними навичками їх застосування.

Загальний обсяг навчальної програми – 120 кредитів ЄКТС. 

 

Ключові результати навчання 

1. Загальні компетентності

ЗК1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як громадянина України, прагнення подальшого сталого розвитку суспільства на засадах верховенства права, гуманізму, свободи та демократії.

ЗК2. Здатність до формування і розвитку світогляду на основі розуміння і поваги до моральних, культурних, наукових загальноцивілізаційних та національних цінностей, прагнення до самовдосконалення шляхом їх примноження та ведення здорового способу життя.

ЗК3. Здатність працювати самостійно та в команді, попереджати і розв’язувати конфлікти.

ЗК4. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК5. Здатність застосовувати знання у соціальній та професійній діяльності.

ЗК6. Здатність до розуміння і використання методів наукових досліджень для розв’язання теоретичних і прикладних задач.

ЗК7. Здатність до сприйняття, аналізу та практичного використання інформації, в тому числі з застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій.

ЗК8. Здатність до письмової та усної комунікації державною та іноземною мовами.

ЗК9. Здатність діяти соціально відповідально, дотримуючись правових та етичних норм.

2. Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

СК1. Здатність виявляти знання та розуміння теоретичних основ маркетингової діяльності.

СК2. Здатність аналізувати та інтерпретувати результати теоретичних і практичних досліджень у сфері маркетингу.

СК3. Здатність аналізувати зовнішнє та внутрішнє середовище суб’єктів господарювання, оцінювати їх економічний потенціал, сильні та слабкі сторони.

СК4. Здатність розробляти та оцінювати ефективність складових системи маркетингового забезпечення суб’єктів господарювання.

СК5. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій маркетингу.

СК6. Здатність проводити маркетингові дослідження та аналізувати їх результати.

СК7. Здатність виявляти проблеми у сфері маркетингу при аналізі конкретних ситуацій та пропонувати способи їх вирішення.

СК8. Здатність планувати маркетингову діяльність суб’єктів господарювання в розрізі елементів комплексу маркетингу.

СК9. Здатність аналізувати потреби і поведінку споживачів та використовувати результати аналізу в маркетинговому просуванні продуктів, послуг, ідей.

СК10. Здатність обґрунтовувати напрями вдосконалення маркетингової діяльності суб’єктів господарювання та презентувати їх.

CК 11. Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи і технології для управління та прийняття маркетингових рішень.

3. Програмні результати навчання

Р 1. Демонструвати розуміння сутності теорії маркетингу і функціональних зв’язків між її складовими.

Р 2. Застосовувати аналітичний та методичний інструментарій маркетингу для обґрунтування пропозицій розвитку бізнесу в умовах невизначеності.

Р 3. Використовувати професійно-профільні знання й практичні навички з фундаментальних дисциплін в маркетинговій діяльності підприємства.

Р 4. Ідентифікувати джерела первинної та вторинної інформації, організовувати та проводити маркетингові дослідження та змістовно інтерпретувати отримані результати.

Р 5. Володіти методичним інструментарієм діагностики стану суб’єктів господарювання та планування маркетингової діяльність в розрізі елементів комплексу маркетингу.

Р 6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності суб’єктів господарювання та їх взаємозв’язки в системі управління, оцінювати ефективність складових системи маркетингового забезпечення.

Р 7. Використовувати інформаційні системи та технології в маркетингу, необхідні програмні продукти в процесі здійснення професійної діяльності.

Р 8. Демонструвати гнучкість та адаптивність щодо провадження маркетингової діяльності у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами, та у невизначених умовах.

Р 9. Оцінювати вплив факторів зовнішнього та внутрішнього середовища суб’єктів господарювання на результативність їх діяльності.

Р 10. Уміння представляти результати роботи, обґрунтовувати та презентувати управлінські рішення на сучасному науково-технічному і професійному рівні.

Р 11. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта.

Р 12. Демонструвати критичне, креативне, самокритичне мислення, навички самостійної та командної роботи.

Р 13. Діяти соціально відповідально та свідомо на основі етичних принципів, цінувати та поважати культурне різноманіття, індивідуальні відмінності людей.

Р 14. Дотримуватися етичних норм професійної діяльності маркетолога, нести відповідальність за розвиток професійного знання, за ефективність та наслідки реалізації пропонованих рішень.

Р 15. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово з професійних питань, використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у маркетинговій сфері діяльності.

Р 16. Розуміти і реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, зберігати та примножувати досягнення і цінності суспільства на основі розуміння місця предметної області, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.

 

Професійні профілі випускників

Класифікатор професій (ДК 003:2010):

20001 Агент

Агент з постачання

Агент комерційний

Агент рекламний

Агент торговельний

2419.2 Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності

Комерсант

Економіст із збуту

Консультант з маркетингу

Фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою

Рекламіст

Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку

3415 Представник торговельний

3429 Торговець (обслуговування бізнесу та реклама)

5220 Продавець 

 

Доступ до подальшого навчання

Можливість продовжувати навчання за програмами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за економічним напрямом знань (що узгоджується з отриманим дипломом молодшого бакалавра) або суміжною – бакалаврські (освітньо-професійні) програми вищої освіти.

 

Положення про екзамени, оцінювання та оцінки

Оцінювання здійснюється відповідно до Положення про організацію освітнього процесу в Уманському НУС,  Положення про порядок моніторингу і контролю якості освіти в Уманському НУС, Положення про забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти в Уманському НУС.

Контрольні заходи в Уманському НУС включають поточний, модульний та підсумковий контроль.

 

Вимоги до випуску

Завершена навчальна програма обсягом 120 кредитів, успішно складений атестаційний екзамен.

 

Форма навчання

Денна

 

Гарант освітньої програми

Кандидат економічних наук, доцент Лементовська Валентина Анатоліївна

 

Завідувач кафедри

Доктор економічних наук, професор Пенькова Оксана Георгіївна