Меню

Освітня програма "Готельно-ресторанна справа" (молодший бакалавр)

Спеціальність 

241 «Готельно-ресторанна справа»

Кваліфікація, що присвоюється

молодший бакалавр готельно-ресторанної справи

Рівень вищої освіти

Початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти

Спеціальні вимоги до зарахування

Відсутні, зарахування проводиться на загальних умовах вступу

Профіль програми

Освітня програма підготовки молодших бакалаврів готельно-ресторанної справи передбачає підготовку фахівців, здатних розв’язувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері готельно-ресторанного бізнесу, або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальний обсяг освітньої програми – 120 кредитів, в т.ч.: теоретична компонента – 108,0 кредитів ЄКТС (90,0%), з них: обов’язкові дисципліни – 78,0 кредитів ЄКТС (65,0%); вибіркові дисципліни – 30,0 кредити ЄКТС (25,0%); практична компонента – 12 кредитів ЄКТС (10,0%).

 

Перелік компетентностей випускника

Загальні компетентності:

ЗК 01. Здатність до формування світогляду щодо еволюції людського буття, суспільства, духовної культури на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області.

ЗК 02. Здатність зберігати та примножувати моральні і культурні цінності, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та вести здоровий спосіб життя.

ЗК 03. Здатність здійснювати усну та письмову комунікацію професійного спрямування державною мовою у професійній діяльності.

ЗК 04. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК 05. Навички використання інформаційно-комунікаційних технологій для пошуку, обробки, аналізу та використання інформації з різних джерел.

ЗК 06. Здатність працювати у команді та налагоджувати міжособистісну взаємодію.

ЗК 07. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу та встановлення взаємозв’язку між явищами і процесами.

ЗК 08. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями, генерувати нові ідеї, виявляти ініціативу та підприємливість.

ЗК 09. Здатність застосовувати етичні принципи під час виконання професійних обов’язків.

ЗК 10. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 11. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.

Спеціальні компетентності:

СК 01. Здатність застосовувати знання теорії і практики готельно-ресторанного обслуговування для розв’язання типових спеціалізованих задач професійної діяльності.

СК 02. Здатність організовувати сервісно-виробничий процес з урахуванням вимог і потреб споживачів та забезпечувати його ефективність, створювати комфортні умови обслуговування споживачів.

СК 03. Здатність використовувати на практиці основи діючого законодавства в сфері готельного та ресторанного бізнесу.

СК 04. Здатність використовувати знання, уміння і навички в галузі інформатики та комп’ютерної техніки для використання інформаційних систем і технологій у закладах готельно – ресторанного господарства.

СК 05. Здатність формувати та реалізовувати ефективні зовнішні та внутрішні комунікації на підприємствах сфери гостинності, навички взаємодії (робота в команді), навички ділового спілкування.

СК 06. Здатність збирати, обробляти та аналізувати інформацію про тенденцій і перспективи розвитку індустрії гостинності.

СК 07. Здатність оцінювати та забезпечувати якість продукції та послуг на підприємствах сфери гостинності.

СК 08. Здатність враховувати специфіку і застосовувати техніку обслуговування споживачів в агросадибах.

СК 09. Здатність демонструвати усвідомлену поведінку на основі традиційних загальнолюдських цінностей гостинності.

СК 10. Здатність здійснювати документальне оформлення господарських операцій у закладах готельного і ресторанного господарства.

СК 11. Здатність використовувати знання і навички для раціонального забезпечення організму людини харчовими речовинами у відповідності з науково обґрунтованими нормами їх споживання.

Програмні результати навчання:

ПРН 01. Знати свої права як члена суспільства, цінності громадянського суспільства, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.

ПРН 02. Знати та розуміти сутність, принципи та причинно-наслідкові зв’язки розвитку суспільства, вміти аналізувати історичні події та процеси.

ПРН 03. Знання фундаментальних розділів математики в обсязі, необхідному для володіння математичним апаратом для застосування математичних методів в готельно-ресторанній справі.

ПРН 04. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії готельної та ресторанної справи, організації обслуговування споживачів та діяльності суб’єктів ринку готельних та ресторанних послуг.

ПРН 05. Аналізувати сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності та рекреаційного господарства.

ПРН 06. Знати принципи, процеси і технології організації роботи закладів готельно-ресторанного господарства та функції їх структурних підрозділів.

ПРН 07. Знати особливості організації діяльності та надання послуг в агросадибах.

ПРН 08. Здатність проводити професійну діяльність на основі чинних нормативно-правових актів, міжнародних стандартів, що регламентують діяльність суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.

ПРН 09. Застосовувати навички письмової та усної професійної комунікації державною та іноземною мовами.

ПРН 10. Організовувати процес обслуговування споживачів готельних та ресторанних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій, стандартів якості.

ПРН 11. Здійснювати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел для розв’язання професійних завдань.

ПРН 12. Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами ресторанних і готельних послуг у професійній діяльності.

ПРН 13. Оформлювати первинну облікову і технологічну документацію у професійній діяльності.

ПРН 14. Контролювати якість продукції і послуг закладів готельного і ресторанного господарства

ПРН 15. Здатність творчо мислити, вміння доводити та відстоювати власну думку.

Професійні профілі випускників

 Молодший бакалавр готельно-ресторанної справи здатний виконувати роботу в розрізі професійних груп та професійних назв робіт відповідно до Національного класифікатора України: «Класифікатор професій» ДК 003:2010:

2482.2 Фахівець із гостинності (готелі, туристичні комплекси та ін.)

2482.2 Фахівець із готельної справи

2482.2 Фахівець із ресторанної справи 

3414 Фахівець з готельного обслуговування

4222 Адміністратор (господар) залу 

4222 Ресепшіоніст 

5121 Косьєрж готельного комплексу

5121 Портьє

5121 Черговий по поверху (готелю, кемпінгу, пансіонату)

5123 Метрдотель

5123 Член бригади ресторану

Академічні права випускників

Подальше навчання за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти, а також підвищення кваліфікації

 Форми атестації здобувачів вищої освіти

Атестація здійснюється у формі атестаційного екзамену за фахом.

Форма навчання

Денна

Гарант освітньої програми

Кандидат економічних наук, доцент Діана НАГЕРНЮК