Освітня програма "Туризм" (магістр)
Рівень вищої освіти
Другий (магістерський) рівень
Ступінь вищої освіти
Магістр
Галузь знань
24 Сфера обслуговування
Спеціальність
242 «Туризм і рекреація»
Обмеження щодо форм навчання
Без обмежень
Освітня кваліфікація
Магістр з туризму і рекреації
Профіль програми
Освітньо-професійна програма підготовки магістрів з туризму і рекреації напралена на підготовку висококваліфікованих спеціалістів з туризму і рекреації, з набуттям загальних і фахових компетентностей та вмінням розв’язувати задачі дослідницького, інноваційного, управлінського характеру для успішного здійснення економічної, організаційноуправлінської діяльності у сфері рекреації й туризму, зокрема сільського (зеленого) туризму.
Загальний обсяг освітньо-професійної програми – 90 кредитів ЄКТС. Освітньо-професійна програма відповідає сучасним вимогам як Міністерства освіти і науки України, так і міжнародним зразкам щодо вищої освіти з підготовки фахівців для сфери обслуговування. Програма реалізується у тісному співробітництві з провідними вітчизняними та іноземними науковими установами, комерційними організаціями.
Перелік компетентностей випускника:
1. Загальні компетентності
ЗК1. Здатність до організації, планування, прогнозування результатів діяльності.
ЗК2. Здатність вести професійну діяльність у міжнародному та вітчизняному середовищі.
ЗК3. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК4. Здатність розробляти проєкти та управляти ними.
ЗК5. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
ЗК6. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК7. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК8. Здатність до використання основних принципів та механізмів управління суб’єктами та об’єктами туристичного ринку у процесі їх діяльності, розробці та наданні послуг гостинності в сільському (зеленому) туризмі.
2. Спеціальні (фахові, предметні) компетентності
СК1. Здатність застосовувати у професійній діяльності категорійно-термінологічний апарат, концепції, методи та інструментарій системи наук, що формують науковий базис туризму та рекреації.
СК2. Здатність планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження у сфері туризму та рекреації.
СК3. Здатність до управління туристичним процесом у публічному секторі, в туристичній дестинації, туристичному підприємстві на різних ієрархічних рівнях.
СК4. Здатність організовувати діяльність та співпрацю суб’єктів регіонального, національного та міжнародного туристичних ринків на засадах сталого розвитку з урахуванням світового досвіду.
СК5. Здатність оперувати інструментами збору, обробки інформації, аналізувати та управляти туристичною інформацією.
СК6. Здатність до аналізу, прогнозування, планування бізнеспроцесів та геопросторового планування у сфері туризму та рекреації.
СК7. Здатність розробляти та впроваджувати інновації в діяльності суб’єктів туристичного ринку.
СК8. Уміння розробляти інноваційні рекомендації та надавати консультаційні послуги суб’єктам сільського (зеленого) туризму.
3. Результати навчання
РН1. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки, критичне осмислення проблем у сфері туризму та рекреації і на межі галузей знань.
РН2. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур у сфері туризму і рекреації.
РН3. Застосовувати сучасні цифрові технології, методи та інструменти дослідницької та інноваційної діяльності для розв’язання складних задач у сфері туризму та рекреації. РН4. Проводити аналіз геопросторової організації туристичного процесу, проєктувати його стратегічний розвиток на засадах сталості.
РН5. Здійснювати комплексний аналіз і оцінювання функціонування туристичного ринку різних ієрархічних рівнів, прогнозувати тенденції його розвитку.
РН6. Аналізувати та оцінювати діяльність суб’єктів туристичного ринку, планувати результати їх стратегічного розвитку.
РН7. Організовувати співпрацю зі стейкголдерами, формувати механізми взаємодії суб’єктів туристичного ринку з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності.
РН8. Управляти процесами в суб’єктах індустрії туризму та рекреації на різних ієрархічних рівнях, які є складними, непередбачуваними і потребують нових стратегічних підходів.
РН9. Розробляти та реалізовувати проєкти у сфері туризму та рекреації на засадах економічної, соціальної і екологічної ефективності.
РН10. Приймати ефективні рішення у сфері туризму та рекреації щодо розв’язання широкого кола проблем, зокрема безпеки і якості туристичного обслуговування.
РН11. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення професійних проблем, презентації результатів досліджень та проєктів у сфері туризму і рекреації.
РН12. Аналізувати, формулювати і реалізовувати національну та регіональну туристичну політику, вдосконалювати механізми управління туристичними дестинаціями на національному, регіональному та локальному рівнях.
РН 13. Спеціалізовані знання з особливостей діяльності у сфері сільського (зеленого) туризму.
Професійні профілі випускників
Магістр з туризму і рекреації здатен виконувати професійну роботу в установах, закладах, підприємствах різних форм власності та їх об’єднаннях, в органах публічного управління туризмом різних рівнів, громадських туристичних організаціях, відповідно до Національного класифікатора України «Класифікація професій» ДК003:2010 за наступними назвами і кодами професійних груп:
2481.2 Туризмознавець
2481.2 Екскурсознавець
2213.2 Фахівець з рекреації
2483.2 Фахівець із санаторно-курортної справи
Академічні права випускників
Можливість навчання за програми: 8 рівня НРК, третього циклу FQ-EHEA та 8 рівня EQF-LLL. Мають право продовжити навчання на третьому освітньонауковому рівні вищої освіти; на академічну мобільність; набувати додаткові кваліфікації в системі освіти дорослих.
Форми атестації здобувачів вищої освіти
Атестація здійснюється у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи.
Форма навчання
Денна
Гарант освітньої програми
Доктор економічних наук, професор Транченко Людмила Володимирівна