Меню

Освітня програма "Харчові технології" (доктор філософії)

Галузь знань G Інженерія, виробництво та будівництво

Спеціальність G13 Харчові технології

Кваліфікація, що присвоюється

Доктор філософії з харчових технологій

Освітня кваліфікація: доктор філософії з харчових технологій

 

Тип диплому та обсяг освітньої програми Диплом доктора філософії, одиничний, 60 кредитів ЄКТС, термін навчання  чотири роки

 

Подальше навчання

Здобуття наукового ступеня доктора наук i додаткових кваліфікацій у системі освіти дорослих.

Орієнтація освітньої програми

Освітньо-наукова, прикладна програма, що ґрунтується на фундаментальних та сучасних наукових знаннях в сфері харчових технологій, орієнтується на розвиток теоретико-методологічної та методико-прикладної бази харчових технологій з актуалізацією новітніх тенденцій розвитку харчових технологій, що поглиблює фаховий науковий світогляд і забезпечує підґрунтя для проведення наукових досліджень та подальшої професійно-наукової діяльності.

 

Основний фокус освітньої програми та спеціалізації

Програма спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців, з навичками дослідника і поглибленими науковими знаннями у сфері зберігання і переробки продукції рослинництва; розроблення нових харчових продуктів підвищеної харчової і біологічної цінності на основі рослинної сировини з урахуванням принципів ресурсозбереження, енергоефективності та екологобезпечності; оптимізації технологічних процесів виробництва із забезпеченням високої якості та безпечності харчових продуктів.

 

Спеціальні

(фахові, предметні) компетентності

СК1. Здатність виконувати оригінальні дослідження, досягати наукових результатів, що формують нові знання у сфері харчових технологій та/або дотичних до них міждисциплінарних напрямах.

СК2. Здатність ініціювати, розробляти i реалізовувати комплексні інноваційні проєкти у сфері виробництва харчових продуктів та дотичні до неї міждисциплінарні проєкти, виявляти лідерство під час ïx реалізації.

CK3. Здатність застосовувати сучасні методології, методи та інструменти експериментальних i теоретичних досліджень, цифрові технології, методи комп’ютерного моделювання, бази даних та інші електронні ресурси, спеціалізоване програмне забезпечення у науковій та освітній діяльності у сфері харчових технологій.

СК4. Здатність критично аналізувати та оцінювати сучасний стан i тенденції розвитку харчових технологій.

СК5. Здатність виявляти, ставити та розв’язувати задачі дослідницького характеру, оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт у харчовій промисловості.

CK6. Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у закладах вищої освіти.

CK7. Здатність презентувати та обговорювати результати досліджень, наукові та прикладні проблеми у сфері харчових технологій державною та іноземною мовами, відображати результати власних досліджень у наукових публікаціях та дисертаційній роботі.

CK8. Здатність аналізувати актуальні проблеми, сучасні вітчизняні і світові досягнення в сфері харчових технологій, пропонувати нові варіанти вирішення проблем галузі для задоволення потреб суспільства у харчових  продуктах.

CK9. Здатність розробляти та впроваджувати інноваційні технології зберігання і переробки продукції рослинництва; нові харчові продукти підвищеної харчової і біологічної цінності на основі рослинної сировини з урахуванням принципів ресурсозбереження, енергоефективності та екологобезпечності з оформленням нормативно-технічної документації; оптимізувати технологічні процеси процесів виробництва із забезпеченням високої якості та безпечності харчових продуктів.

 

Програмні результати навчання

ПРН1. Вільно презентувати та обговорювати з фахівцями i нефахівцями результати досліджень, наукові та прикладні проблеми у сфері харчових технологій державною та іноземною мовами, кваліфіковано відображати результати досліджень у наукових публікаціях із дотриманням принципів професійної етики та академічної доброчесності.

ПРН 2. Формулювати i перевіряти гіпотези; використовувати для обґрунтування висновків належні докази, зокрема, результати теоретичного аналізу, експериментальних досліджень i математичного та/або комп’ютерного моделювання, наявні літературні дані.

ПРН 3. Використовувати сучасні інструменти та технології пошуку, оброблення та аналізу інформації з проблем харчових технологій, зокрема, статистичні методи аналізу даних великого обсягу та/або складної структури, спеціалізовані бази даних та інформаційні системи.

ПРН 4. Планувати, організовувати i виконувати експериментальні та/або теоретичні дослідження у сфері харчових технологій з використанням сучасних інструментів та обладнання, інформаційних технологій i програмного забезпечення.

ПРН 5. Мати передові концептуальні та методологічні знання, демонструвати дослідницькі навички у сфері харчових технологій та на межі предметних галузей, достатні для проведення наукових i прикладних досліджень з метою отримання нових знань та/або здійснення інновацій на рівні сучасних світових досягнень науки i техніки.

ПРН 6. Розробляти та реалізовувати наукові та/або інноваційні інженерні проєкти, які дають можливість розв’язувати значущі наукові та прикладні проблеми у сфері виробництва харчових продуктів з врахуванням соціальних, економічних, екологічних i правових аспектів.

ПРН 7. Критично аналізувати результати власних досліджень у сфері харчових технологій i результати інших дослідників у контексті усього комплексу сучасних знань щодо досліджуваної проблеми, забезпечувати захист інтелектуальної власності.

ПРН 8. Розробляти i викладати спеціальні дисципліни з харчових технологій у закладах вищої освіти, здійснювати навчально-методичне забезпечення освітнього процесу.

ПРН 9. Знати і розуміти актуальні проблеми, сучасні вітчизняні і світові досягнення в сфері харчових технологій, пропонувати нові варіанти вирішення проблем галузі для задоволення потреб суспільства у харчових  продуктах.

ПРН 10. Розробляти та впроваджувати інноваційні технології зберігання і переробки продукції рослинництва; нові харчові продукти підвищеної харчової і біологічної цінності на основі рослинної сировини з урахуванням принципів ресурсозбереження, енергоефективності та екологобезпечності з оформленням нормативно-технічної документації; оптимізувати технологічні процеси процесів виробництва із забезпеченням високої якості та безпечності харчових продуктів.